31.5.09

BEAT HEART BEAT

Jeg vågnede kl. 9. Det er meget tideligt for mig. Jeg plejer at vågne ved 12-13 tiden om søndagen, men jeg er simpelthen så spændt. Denne her dag kan enten blive den bedste eller værste. Men der er i hvert fald sket fremskridt og dét er gør det hele meget bedre.
Og forresten... Det er så lækkert at se at der på tre dage er kommet mange flere læsere og mange flere, der klikker sig ind. Hvis du klikker dig ind, så synes jeg lige du skal sætte dig selv som fast læser! :) Det ville jeg sætte rigtigt meget pris på. Håber i alle får en god søndag.
Billedet er taget af min gode veninde Isabella.

3 kommentarer:

JosePHineChokolade sagde ...

Du er sku bare lidt for lækker! <3

Fuglen sagde ...

Kender du bandet November? De har lavet en plade der hedder "Bank hjerte Bank" :D

MOMO sagde ...

Ej er det rigtigt :D?
Hvor sjovt :)!

Det er min venindes billede, så det kan måske være hun har fået lidt inspiration derfra? ;)