29.5.09

But no one is ever gonna love you more than I do

Photobucket

Inden jeg mødtes med min mor var jeg lige et smut forbi H&M. Der fik jeg snuppet disse sager.
På det første billede, set fra venstre er det Robyn's udgave af hendes "Fashion Against Aids" t-shirt. Billede nr. 2 er bustier fra Divided Exclusive og 3. billede er en dejlig bomulds cardigan, som jeg VIRKELIG faldt for. Tænker at den er god til de lune sommeraftener :-)
Købte også to neglelakker fra Depend, to smukke sommersko og smykker.



Photobucket

Jeg mødtes med min mor og vi tog på Joe and the Juice. Jeg fik en Hell of nerve og en avocado sandwich. Jeg har haft en fantastisk fredag.... indtil nu. Jeg er virkelig ked af det og håber inderligt at det hele ordner sig. Det skal det..

5 kommentarer:

JosePHineChokolade sagde ...

Søde pige, det hele skal nok ordne sig.. :)

Louise sagde ...

Tak for kommentaren inde på vores blog.. Virkelig også en fed blog du har fået stablet på benene..

Jeg kender det kun alt for godt når tingene går galt.. Det ordner sig nok, man ved bare aldrig hvor lang tid der går :)

Kom sådan til at tænke på hvor navnet MOMO kommer fra ?

// Louise

CecilieS sagde ...

Hej MOMO
Jeg synes din blog er rigtig fed:)Jeg lige give dig et lille advice: Think positive, så tiltrækker du også positive ting:D Det tænker jeg altid på når jeg er bekymret for om tingene vil gå op i en højere enhed:)

MOMO sagde ...

Hej piger :)
Hvor er i bare søde. Det varmer så meget at hvad i siger :)

Louise - Momo stammer helt fra "starten" ;) Det er noget jeg er blevet kaldt, siden jeg var lille :)

ASH sagde ...

Du kan om nogen virkelig bære den bustier! Den er hammer flot til dig.

God vind,
Anne-Sofie