30.5.09

...



Det var lige præcis sådan jeg havde forstillet mig det. Alt i sin enkelhed. En madras midt i stuen. Og vi malede på væggene sammen. Os to. Også var madrassen der selvfølgelig. Madrassen og den hvide maling.

Det har været nogen hektiske dage og har egentligt bare haft lyst til at ligge i sengen fra morgen til aften. Min mor tvang mig til at tage ind i Fælled Parken i dag, så jeg kunne få det lidt bedre. Selvom jeg var meget imod det, endte jeg med at tage derind. Det var nu meget dejligt at se folk igen. Jeg er selv halv brasilianer, så pinse karnevallet betyder en hel del for mig.
Den gode stemning, de livs glade mennesker, duften, oset og solen! Det er skønt.

Hvis i ikke ved hvad i skal lave i aften, eller i morgen anbefaler jeg jer KRAFTIGT Fælled parken. I kommer ikke til at fortryde det. :-) I kan læse mere om historie og progam hér

(Øverste billede er taget af vidunderlige Emilie Bjork, se flere billeder hun har taget hér)

Ingen kommentarer: