31.5.09

Lingeri Are A Girls Best Friend

Photobucket

Nogen piger bare have sko. Sko, sko, sko og massere af dem. Gerne de dyre og helt nye fra Acne. Andre piger bare have tasker. Især den uopnåelige Donna fra A. Wang.
Jeg har "a thing" for undertøj. Jeg må bare have det, hvis jeg falder for noget.
Det er en ubeskrivelige følelse at gå rundt med noget utroligt flot og nyt undertøj og bare vide at det ser godt ud! Det kan godt være alle andre ikke kan se det, men det giver i hvert fald mig højere selvtillid, hvis undertøjet er iorden ;).

2 kommentarer:

natascha lhea sagde ...

Jeg lider af bikini-mania. Hvis jeg finder en lækker bikini, bliver jeg nødt til at købe den - ligegyldig hvor mange jeg har liggende i skabet. Det gør lidt ondt på pengepungen. :)

MOMO sagde ...

Bikinier kan man heller ikke få nok af! Også er det jo helt perfekt i denne her slags vejr.. :D