6.6.09

20 facts om Momo

Jeg er blevet tagget af Pernille fra All that twinkles, til en blogleg.

- Du skal skrive 20 random facts omkring dig selv og dit liv
- Derefter skrive/linke til de personer/blogs du ønsker skal skrive deres 20 random facts
- Er du blevet tagget - god fornøjelse!

1. Momo stammer fra min barndom, og er noget jeg er blevet kaldt siden jeg var baby.
2. Jeg har fødselsdag om en månedstid, og det glæder jeg mig til. 18 år, baby!
3. Jeg har en dejlig og sød kæreste som bliver en kæææmpe stor producer om 5 år.
4. Jeg er afhængig af at shoppe, jeg får det vildeste kick af det, det gør noget ved mig.
5. Jeg er halv brasilianer.
6. Da jeg var baby kørte mine forældre et "Bed and Breakfast" i Brasilien.
7. Jeg bor i københavn og eeeeelsker det.
8. Jeg har ingen pircinger og ingen tatoveringer og har aldrig tænkt mig at få det.
9. I disse dage er jeg ved at tage en meget vigtig beslutning.
10. Jeg har ca. 25 par sko - jeg bruger.
11. Yndlings i Joe and the Juice: Hangover Heaven + avocado sandwish.
12. Jeg gav min kæreste en tatovering i gave.
13. Jeg har en stor drøm om at komme til NY, Paris og Barcelona.
14. Jeg elskede at drikke cocktails på Oonaco med Ivalu, men nu er der lukket.
15. Havde læst blogs i et halvt år, før jeg selv begav mig ud i det.
16. Ved allerede hvad mine børn skal hedde: Jonas og Rosa, haha.
17. Har et mål om at handle i Mad&Vin så ofte som muligt, når jeg bliver voksen.
18. Har arbejdet 3 år i Vero Moda Frederiksberg centeret, men måtte sige op pga. skole.
19. Har alt for tykt hår og hader det, selvom mange ønsker at have det.
20. Er nok lidt af et nattemenneske.

Jeg tagger nu Gina Jaqueline hihi

2 kommentarer:

Ditte sagde ...

Vildt, er du halv brasilianer?
sejt. :-)

Julie L. sagde ...

Dejligt at du kan lide min blog :D

-Din er nu også rimelig lækker, kan godt lide din tøjstil, af de billeder du har sadt ind. .

-Julie<3