5.6.09

Alexander Wang Resort 2010 Collection

Photobucket


Jeg var inde på A fashion Tale for at snuse lidt rundt. Marie har lavet et indlæg om Alexander Wang Resort 2010 collection, og jeg blev nødt til at klikke mig ind på linket. Og jeg må indrømme jeg har lidt af den samme holdning som Marie. Hvor er det typiske Alexander Wang look?
Ovenstående looks er mine yndlings. Jeg synes det er lækkert, og hvis jeg har muligheden skal jeg da klart købe noget af det! Jeg er sikker på det nok skal blive en succes. Han er jo en genial mand. Men hvor er det rå og sjove?

Du kan se hele af A. Wangs kollektion hér. Måsk finder du dine helt egne yndlings looks! :)

Jeg får lidt travlt i dag. Skal hjælpe min mor med at lave mad og andre fødselsdagforbredelser. Så ved ikke hvor meget jeg kommer til at få blogget.
//Momo.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Elsker jakken nederst til venstre!!!
// Lisa