9.6.09

Are you talkin' to me?!

Photobucket

Taxi Driver kører i baggrunden og om blot to timer begiver jeg mig hen til søde Pernille,
som skal tage nogen billederaf mig. Det bliver rigtigt spændende!
Jeg lægger billederne op på bloggen så snart at de er redigeret færdigt.

Og og og... Det er en helt fantastisk følelse at klikke sig ind på sin blog, også efterfølgende
finde ud af der er kommet endnu en læser. Jeg er så glad for i gider at følge med.
Det betyder rigtig meget for mig. Og det er skam ikke bare noget jeg siger; Det er den vildeste følelse!

Også til slut vil jeg lige minde alle jer søde læsere om at det er imorgen Oriflame-konkurrencen slutter.

Momo

4 kommentarer:

Christian sagde ...

Hvor er du bare LÆKKER!

Manna sagde ...

Hvor er den der fede kjole fra? (:

MOMO sagde ...

Den dejlige kjole er fra Topshop. Du skulle se den bagpå! den er så smuk bagpå :)

Manna sagde ...

Svært at forestille sig , at den kan være skønnere bagpå :)