4.6.09

At overraske

Som sagt er det min mors fødseldag i dag. I morges gav vi hende en rigtig fin radio.
Den anden i køkkenet var gået i stykker, så en radio i fødseldagsgave var genialt.
Ved sekstiden tager vi på restaurant. Et super lækkert sted, hvor de serverer det fineste kød.
Min far trækker en pakke op af tasken, inde i pakken er der en fin lille blå computer.
En Acer Aspire One 150. Jeg tror aldrig jeg har set min mor overrasket.
Hun havde sikkert kun regnet med radioen i morges. Samtidigt sidder en mand og drikker
en øl i enden af lokalet. Han har opdaget at min mor har fødselsdag. Min lillebror falder i snak med ham. (Min lillebror er bare typisk en person, der snakker med alle og enhver) og manden fortæller min lillebror at han skal give hans pose til min mor. I posen er der blomster.
Jeg har aldrig set hende være på den måde... 2 overraskelser på én aften;
Det burde andre mænd lærer noget af ;-)
Er den ikke lækker? Jeg ville ikke have noget imod at have sådan en lille computer.

Ingen kommentarer: