8.6.09

En af de dage hvor...

Photobucket

En af de dage hvor man går flere kilometer iført høje hæle... En af de dage hvor man køber maj's udgave af COVER, bare for at læse om kærligeds-interviewene... En af de dage hvor man køber Egekilde uden brus og tre Skipper's pipes... En af de dage hvor det helt klart var den rigtige beslutning at tage hen og snakke med veninden... En af de dage hvor solen skinner, men det stadig blæser koldt vind... En af de dage hvor man virkelig ingen penge har og måtte samle 1-kroner sammen fra diverse punge man havde liggende... En af de dage hvor man undrer sig over, hvor komisk det er, at dem man holder allermest af, også er dem, der sårer en allermest.

9 kommentarer:

Rainbow Factory sagde ...

Sødt tankespind.. Rart at tænke over.

og HVOR er den bluse fra? It's amazing!

MOMO sagde ...

hey heyyy!
den er såmænd fra Vero Moda.
(arbejde der i 3 år som salgsassistent, så fik nogen goder med hjem et par gange! ;))

Mona sagde ...

hej! super fed bluse, den er lækkeer!
har for nyligt startet en blog op med min veninde, og vi kan simpelthen ikke finde ud af, at få bloggen til at fylde hele bredden af siden, hvis du forstår? ligesom din (: er det sådan, at du kan forklare hvordan du har gjort? tusind tak på forhånd!

ps. en meget fin blog du har! (;

Sif Pumpkin T. Wagner sagde ...

Vildt fed bluse!

Love it..

KH SIF.

Kig forbi - http://houseofpumpkin.blogspot.com/

Karoline sagde ...

jeg efterlyser samme info som Mona :) hehe jeg er helt lost.

MOMO sagde ...

Hej Mona & Karoline. :)
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg har gjort? Jeg sad bare og legede lidt med det.. Hmm.. Det er mit råd til jer: Prøv nogen forskellige ting, ændrer på farvene.. ja, bare det :)

Sif: Tak skal du ha', vil kigge forbi :)

Sisse-Sofie sagde ...

Til Mona og Karoline:

hvis i bruger standard skabelonerne til jeres layout på blogspot skal i vælge den der hedder "minima stretch" den lader teksten fylde hele bredden ud. bagefter kan i leg med farver og skriftstørrelse osv. så i kan gøre bloggen personlig.

ps. Jeg er enig med resten af kuldet, det er en feee bluse, den minder meget om Vilas tynde strikbluse som jeg lige nu sidder og sumper i, den ser bare noget varmere ud.
og så har du altså et fantastisk hår!

//Sisse-Sofie nu også som modeblogger på www.estinguellas.blogspot.com

Karoline sagde ...

tak sisse-sofie - nu blev min blog meget finere :D

MOMO sagde ...

Sisse-Sofie:
Hvor er du bare sød sød sød, tak :)!