7.6.09

Ohh, what a wonderful world

Photobucket



Det er dejligt at vide nogenlunde hvordan ens fremtid skal se ud.
Jeg har aldrig rigtigt haft et ønskejob som lille. Jeg var aldrig en af dem, der sagde;
"Jeg skal være dyrelæge eller advokat!" (Det var altid de to ting, folk altid helst ville være)
men nu kan jeg med stolthed sige, at jeg har en drøm om min fremtid!
Der er ingen tvivl om det skal kæmpes. Kæmpes hårdt, men det er noget jeg helt
sikkert har i sinde at gøre, fordi det er noget jeg vil.

Billedet er taget for ret lang tid siden, men det er det samme som jeg har på i dag.

7 kommentarer:

MAB sagde ...

Vil du muligvis fortælle hvad ;)?

MOMO sagde ...

Uha, uha! Det skal endu gennemtænkes på højeste plan, men det bliver noget jeg laver et indlæg om, når tiden er inde :D!

LostInHerDreams sagde ...

Dejligt for dig! ^^

Jeg har heller aldrig vist hvad jeg ville, og er stadig totalt blank ... Men det kommer forhåbentlig på et tidspunkt

Rainbow Factory sagde ...

Fedt billede!

MOMO sagde ...

Taak :D!

Jeg har heller aldrig vidst det. Har altid haft nogen små drømme, men aldrig det helt store MÅL.
Du skal nok finde ud af det :D

Anonym sagde ...

Det er altid dejligt, når man sådan ca. kan se, hvordan fremtiden kommer til at se ud...
tillykke :-)

Lotte

ginajaqueline sagde ...

fab.