22.6.09

Studded cuff boots

Efter min mening er disse støvler nogle skønheder!
Jeg skal med garanti have fat i en af dem, hvis jeg
får muligheden på Topshop's online-shop...
De er i øjeblikket out of stock. Eller de sorte er.
Men jeg ved virkelig ikke hvilken farve jeg skal vælge?
De sorte; Klassiske og som kan gå til et hvert oufit?
eller de grå; (jeg vil nu hellere kalde farven beige/nude)
der er super fine i farven og nok ikke bliver set på de
fleste kvinder, da den største del oftes vælger sort?
Hmmmmmmmmm...

3 kommentarer:

Camilla sagde ...

de beige ville jeg selv vælge! har selv sukket over dem, men min konto siger altså bare desværre nej :/
men jeg synes helt klart de beige, da de er lidt mere sommerlige, og skiller sig mere ud :)

MOMO sagde ...

Du har helt ret mht at de skiller sig ud! hmmmm.... må tænke lidt mere :D

Michella Munk sagde ...

helt klart de beige! :D