3.6.09

Syv Sommer Favoritter

Sommeren er dejlig. Dét er der ingen tvivl om. Men huden og håret lider under solens stråler, kloret i poolen og havet i stranden. Derfor er jeg meget forsigtig og har en række yndlings produkter, jeg har lyst til at dele med jer kære læsere.


Photobucket


1. Silk shimmer after-sun lotion fra Lavera.
En aftersun-lotion med glimmereffekt gør dig aftenklar, mens din hud får intensiv fugtpleje.
2. Aloe Vera Naturel spray.
"Glemt" solbeskyttelse? Spray Aloe Vera på; du vil straks føle at det bøde køler og heler.
3. Sun sensitiv læbepromade med spf 15 dea Lavera.
Det er vigtigt at beskytte sarte læber. Fantastisk læbepromad med solfaktor.
4. The body oil spray fra Tom Ford Estée Lauder Collection.
Kropsolien giver dig en superdejlig strandhud.
5. Exfoliating body scrub fra Dermalogica.
Brug den før og efter solbadningen, så holder farven klart længere.
6. Refine purifying treatment fra Senscience.
Fantastisk til at fjerne klor og salt fra håret efter en dag i poolen/stranden.
7. Redken UV Rescue After-sun Protective Oil.
Kærlig pleje mod solens stråler.

Der er syv vidundere jeg ikke kan leve uden i løbet af en strand/sol ferie. Det er 7 must!

4 kommentarer:

Sanne sagde ...

Årh, jeg eeeelsker The body oil spray fra Tom Ford Estée Lauder Collection! Godt valg :D Den er virkelig et must om sommeren...

Anonym sagde ...

Fedt indlæg!
Meget inspirerende :)

MOMO sagde ...

Tak :D
jeg elsker den.. :)

Charlotte D sagde ...

Redken er uden tvivl det bedste mærke til mit hår. Skal klart have købet noget fra deres sol-serie :-)

C