6.6.09

Update fra i går

Photobucket

Jeg blev lidt skuffet mht fashionable kvinder...(undskyld) men maden var god!
Laks i kokosmælk, mmmmmmmmmmmmmmmums!

(Til alle jer faste-læsere; Der kommer snart en konkurrence! Jeg synes det er hyggeligt, og har lyst til at opdatere jer og forkæle jer så meget som muligt, så synes en konkurrence var på sin plads! :) Jeg finder lige ud af nærmere, også laver jeg et indlæg med det)

Lige nu vil jeg underholde min kæreste igen.. Han føler sig lidt tilsidesat, når jeg skriver her på bloggen. Også skulle jeg i øvrigt nævne at han vandt over tre små drenge i fodbold! Jeg er stolt ;)


2 kommentarer:

CecilieS sagde ...

Hvor ser maden bare lækker ud;) jeg kender godt det med at kæresten føler sig tilsidesat, ha ha det kommer man næsten ikke udenom hvis man er glad for at blogge;)

MOMO sagde ...

Det var bare lækkert :)

haha.. præcis :D