18.6.09

Vouge's Sally Singer's apartment

Jeg elsker det. Gør du?

6 kommentarer:

Naja K. Wawrzonek sagde ...

Hvor ser det fint og hyggeligt ud. :) jeg har også prøvet at begive mig ud i noget ramme-væg hos mig selv, men synes ligesom ikke rigtig det fungerer på helt samme måde som her, desværre..

- Naja

kbo sagde ...

Helt bestemt :) Er billederne fra the selby? Elsker nemlig den side.

Vild med alle billedrammerne - har samme projekt, når jeg engang får en lejlighed, hvor jeg tør få den fra hinanden med huller fra søm!

Kira / http://denlillesorte.blogspot.com

MOMO sagde ...

årh. kan faktisk ikke huske hvor billederne er fra. pinligt pinligt!
Jeg blev bare helt betaget af dem og gemte dem på min computer,hehe.

Men er også bare så vild med den måde billederne er blevet sat op på... overdrevet, men på den gode måde :-)

Caja sagde ...

Jeg elsker lampen!!

jeanne sagde ...

Den lampe er da helt fantastisk :)

Tessi sagde ...

Elsker lampen!!