5.7.09

10 TING+++++

10 ting jeg er overdrevet glad for/over i disse dage:
(1) At jeg snart har fødselsdag. Det er altid en god ting.
(2) Min dejlig, store, bemalede t-shirt som jeg bor i pt.
(3) Tanken om sommerhus, lalandia, tyskland, sommerhus-igen.
(4) At male. Og pastel og røde nuancer er favoritterne.
(5) Græsk frokost: Hummus, oliven, olivenbrød, feta, olivenolie.
(6) Forfatteren Paulo Coelho.
(7) Kærlighed: Kys, kærtegn og alt hvad det indebærer.
(8) COSY musik. The Velvet Underground, Nouvelle Vague.
(9) Caffé ChocOrange & Caffé latte Tiramisu.
(10) Blogge kun med billeder (ét billede siger mere end 100 ord jo).

2 kommentarer:

gaiamariana sagde ...

Hej Caroline!
Du er jo SÅ flot. Og hvis du kan lide blogs kun med billeder så se min. Som jeg egentlig ikke rigtigt bruger længere men måske kan du finde lidt inspiration til malerierne. xxx

MOMO sagde ...

Ej, hvor er du bare sød! :)
Kigger på din blog lige om et sekund :)