13.7.09

This seems to be the basic need of the human heart in nearly every great crisis - a good hot cup of coffee

Late night coffee and cake & søde fætter Isaak.
Jeg håber på at stå tidligt op, ud og løbe, direkte til Saunaen,
også hoppe i det kolde vand. Men men men, jeg kender mig selv;
D i r e k t e t i l j a c u z z i e n .


Heyheyhey, forresten så skulle jeg spørger fra min søde veninde
om der er nogen, der kender nogen lækre/gode/vintage/fashion/
funky/billige/smarte butikker i NY. Skriv en kommentar! :-)

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Hvor er han sød :))

Helene sagde ...

Hmm.. Mit tip er bare at se dig omkring for der er alt hvad hjertet kan begære, overalt! Efter min mening i hvert fald. Chancen er måske lille, men hvis hun er til basket så vil jeg bare sige at NBA-store skal ses (;