6.7.09

BILLET TIL BEATDAY, TAK!

Jeg er så megahamrendevildtoverdrevet jaloux over folk, der har været på Roskilde i år.
Bare det var mig. Ville så gerne have set Mew, og det gør ikke det hele bedre at de havde
lavet deres bedste koncert nogensinde!


... Så nu søger jeg med lys og lygte billet til Beatday i Valbyparken hvor de skal spille.
(Sammen med andre fantastiskefantastiskefantastiske bands som Band of Horses, Lykke Li,
Arctic Monkeys, og SÅ MEGET MERE LÆKKEERT MUSIK)


Har du måske en billet, du ligger inde med, som du alligevel ikke kan bruge?
Jeg er meget interesseret!


Søde Jonas Bjerre.

6 kommentarer:

Camilla sagde ...

jeg ville gøre meget for at få fat i sådan en billet! :)

rijaH sagde ...

Der ser da ikke ud til det er udsolgt endnu?
www.billetlugen.dk

MOMO sagde ...

Nej, I know, men det ville ikke gøre mig noget at få den lidt billigere ;-) hihi.

Sisse-Sofie sagde ...

tjek dba, det kan være der er nogen der har lagt billigere billetter ind

Sisse-Sofie sagde ...

her er hvad jeg fandt:
http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp

Sisse-Sofie sagde ...

her er hvad jeg fandt:
http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp