6.7.09

Hvad kan i lide??


Salem, V Magazine

Jeg klikkede mig ind på according to nina, hvor søde Nina har spurgt om
noget jeg synes er meget, meget interessant.
Hvad kan i bedst lide ved en blog? Hvad er det i læser og hvad er det i
hurtigt skimter, fordi det ikke rigtigt tiltaler jer? Er det det personlige,
som foreksempel dagens gøremål eller noget, de har spottet på catwalken,
der er det mest spændende?

Jeg blev meget interesseret og fulgte de kommentare, der kom på indlægget,
og folk var meget enige om de personlige indlæg vandt deres interesse.

Men hvad synes du? Vil glædeligt hører din mening. :-)

Momo.

9 kommentarer:

rijaH sagde ...

Jeg kigger for det meste kun billeder faktisk. Hvis der står en længere smøre om et eller andet med kjolemønster eller lign. så skimter jeg kun, men nu går jeg heller ikke synderligt op i mode... men mere makeup og den slags :) F.eks dagens outfit og lign. eller man har været i bonbonland. Altså det mere personlige er klart det jeg kigger på :)

jettemia sagde ...

hmmm tror måske jeg er til begge dele. der ikke noget jeg aller mest kan lide! men syntes det er spændene når man kommer ind over noget personligt, med nogle private billeder. men jeg kan faktisk også godt lide at se billeder fra catwalks osv.. men nogen gange syntes jeg også at det kan blive for kedeligt, med alle de catwalks da det tit kan blive det samme man ser inde på de forskellige blogs.

derfor syntes jeg også det kan blive kedeligt og anstegende, at læse blogs. F.eks. da den hvide kjole med skulderpuder fra divided blev spottet i h&m, blev der lagt billeder af den ind på mange forskellige blogs.

nogen gange kan det blive kedeligt at læse om og om igen, men andre gange gør det ikke noget.

Camilla sagde ...

ja jeg synes også det var et meget interessant spørgsmål. og som jeg også skrev på Ninas blog synes jeg det er en blanding af personlige indlæg, men også editorials. så længe bloggerens personlighed skinner igennem synes jeg det er fængende. det dejlige er jo at man føler at man kender bloggeren. :)

Anonym sagde ...

Jeg kan klart bedst lide personlige blogs som f.eks Acie og Camilles. Jeg synes tit at folk bruger for mange billeder udefra frem for deres egne og det er lidt trist. Jeg kan nu godt lide noget med en god tekst som man bliver fanget af og ikke bare to linjer :-) Personlig blog.. Ens egne billeder, helt klart..

MissMuffin sagde ...

Jeg synes de private billeder er mest spændende, for det giver mere personlighed, men også de lidt mere atypiske modebilleder fanger mig- der må bare ikke blive for mange:)

Især "dagens outfit" synes jeg er sjovt, for så ser man hvor lækker mange tøser med samme liv(pengepung) som sig selv fostår at se ud.
Jeg er sjældent inspireret af modeblade o.lign, men ofte af de piger jeg ser på gaden og her på bloggene..

MOMO sagde ...

Tak for jeres fantastiske svar :-) og er helt klart enig med jer. Det gælder om at sætte et personligt præg :)!

Cæcilie sagde ...

Jeg kan også rigtig, rigtig godt lide de personlige blogs. Og dem der beskriver moden så man forstår den, når man nu ikke selv er fuldstændig inde i stoffet. Det er også fedt at se hvilke køb folk laver, og hvilke fund de får. F.eks. er der mange bloggere der i længere tid har vist deres loppemarked fund frem, hvilket har givet mig min kærlighed til loppemarkeder og genbrug tilbage (:

..forresten er det en god blog du har dig, og jeg har da lige meldt mig som fastlæser!

MOMO sagde ...

Tak :D :D! Sødt af dig :)

LostInHerDreams sagde ...

Jeg er mest til en blanding.
Editorials og lign. er flotte og kan være virkelig inspirerende, men når det er de samme billeder på 10 forskellige blogs bliver det bare rigtig ensformigt.
På den anden side gider jeg heller ikke følge blogs som egentlig bare er offentliggjorte dagbøger.

Der skal altså findes en balance hvor man får en personlig vinkel og tolker tendenser på sin egen måde eller kommer med forslag til hvordan man ville bruge forskellige items. Der skal gerne være en personlig rød tråd gennem bloggen.
Ud over det er jeg rigtig glad for blogs der har indlæg med små tips, ideer og den slags.

Til sidst betyder et flot layout altså meget (siger pigen der efter 2 uger stadig ikke har fået lavet sit :S) Ellers bliver det hurtigt rodet.