8.7.09

Lille Momo 18 år












Hold da op, sikke en dag fyldt med fantastske & glædelige overraskelser!
Her får i aftenen i en lille billede montage.
1x lækker jordbærtærte med roser på æsken(fra kæreste!!)
peach/laksefarvede stiletter og "Fresh feet Treats" fra body shop.

Og prikken over I'et var da mine forældre overraskede med middag på La Buca!
Det var det dejligste mad. Et sted hvor Janet Jackson, Bruce Springsteen og
Marylin Monroe har spist i deres unge dage. Virkelig fin restaurant.
Min ret bestod af Agnello al forno og Tiramisú til dessert.
Hold da op hvor var det lækkert! Den perfekte aften.
Og nu... Sidder jeg på mit værelse og drikker mousserende vin(cava)!
Og et svar på jeres spørgsmål ses på det første billede,
ja jeg blev atten, hihi. Tak for jeres søde hilsner! :-)

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er min yndlings Body Shop serie. Dine fødder vil elske dig!

rijaH sagde ...

Mange gange tillykke med dagen :) Det lyder jo til at have været en perfekt dag :D

Anonym sagde ...

la buca er simpelthen så lækkert!
kan næsten gætte mig til du er en vanløse tøs? er den lille café du omtaler den på grøndals st? :)

Camilla sagde ...

åårh nogle fine billeder. dig og din kæreste ser rigtig søde ud sammen :)

MOMO sagde ...

Mange mange tak! :) :) Haha, ja kan man godt sige. Bor tættere på fuglebakke st :)

Nina Kristine sagde ...

De billeder af dig og din kæreste er virkelig søde. Du er så smuk :)

MOMO sagde ...

Tak :) <3

* R. Larsen sagde ...

De sko er så lækre! Jeg vil så gerne have dem :D Hvor er de fra?

MOMO sagde ...

Tak, de er skønne! (og høje!!!)
De er fra dope :)!

Ivalu sagde ...

Årh hvor dejligt, så fik du den bedste attenårs fødselsdag :)

VI skal snart ses!! :D