8.7.09

Perfekt start på dagen!

Jeg vågner ved 9 tiden og går i bad, helt uviden går jeg op på mit værelse igen
og dér på min seng sidder min kæreste med flag og synger hurra og fødselsdags sang!
Ikke nok med den fantastiske overraskelse havde han arrangeret morgenmad på
en lille café nær mig, hvor bordet var fyldt med flag. Det var simpelthen den dejligste morgen!

Ovenover kan i se de første par gaver jeg har fået her til morgen.
De første fire gaver er fra kæreste(2 bøger, boots, mickey mouse t-shirt,
han har "a thing" for mickey mouse, hihi) og pengepengepenge fra forældrene :-)
+ cava vin og blomster!

MANGE tak for alle de søde hilsner og lykønskninger, det betyder meget for mig.

1 kommentar:

jettemia sagde ...

hej momo. må man være så fræk og spørger hvor gammel du blev? :) foresten nogle rigtige dejlige sko du har fået dig der!