31.8.09


THE GIFTS


Jeg havde verdens bedste fødselsdagsfest med verdens bedste venner.
Der var mad, sprut og dans og musik til langt ud på natten. Det var perfekt!
...
Her er hvad jeg fik; To af mine veninder lavede det smukkeste jeg har set, tror jeg!
Mit logo "Momo" lavede af små perler i en ramme. Sådan en ting jeg kommer til at have
hele livet. Derudover fik jeg hvad man kan se på det nederste billede: Monki kjole, Monki
t-shirt, Monki makeup-pung/taske/clutch, Monki headband, leopard nylon strømper, Kronen-
bourg øl, mac øjenskygge, øreringe, La Senza gavekort. Også fik jeg og en masse gode vin,
+ en masse chokolade og cookies. Plus invitation til kaffe og invitation til middag.
(og nååårh ja, zipper nederdel: Som jeg havde ledt længe efter, og nylonstrømper..)
...
Nu skal jeg snart hen på skolen. Jeg møder sent hele denne her uge fordi jeg skal
være kostumierer på et teaterstykke, vi er i gang med at lave kostumer til. Bliver spændende!

Ingen kommentarer: