26.8.09

Lidt om Momo

Hvor var du for 3 timer siden?
Jeg var i H.C. Andersens Conditori & Café.

Hvem er du forelsket i?
Min kæreste.

Har du nogensinde spist et farvekridt?
Titusinde. Det er min livret.

Er der noget pink i nærheden af dig?
En masse pink kjoler og pink fyrfadslys.

Hvornår var du sidste gang i centeret?
Jeg var i fisketorvet i sidste uge for
at købe stof til kostume.

Har du strømper på lige nu?
Ja, strømpebukser, hvis dét gælder?

Har din familie en bil der er mere værd end 10000 kr?
Aner ikke hvad den koster.

Har du været i biffen de sidste 5 dage?
Nej.

Er du hot?
Jeg er ganske normal :-)

Hvad var det sidste du drak?
Kaffe med soyamælk.

Hvad har du på lige nu?
Cowboy shorts, tanktop. Meget basic.

Sidste du fik at spise?
Spinat sandwich med tunsalat og en linse!
(Elsker lidt at have veninde, der arbejder
på café hehehehhehehehehehehehehehehehe)

Hvor var du i sidste uge på samme tid?
Sad vidst på Israels plads med pigerne.

Har du købt noget tøj i denne uge?
Ja, en kjole til på lørdag.

Hvornår var sidste gang du løb?
Igår.

Hvilket dyr er din favorit?
Hader dyr. De lugter :-)

Din drømmeferie?
Barcelona, syd-italien eller
syd amerika rundt.

Hvis hus/lejlighed var du sidst i?
Maj's lejlighed på saxogade.

Værste skade du nogensinde har haft?
Tror det er mit ar på hagen.

Har du været forelsket?
Ja.

Savner du nogen lige nu?
Ja.

Sidste film du så?
Vicky Cristina Barcelona.

Hvad er dit hemmelig våben til at narre det modsatte køn?
Haha.

Hvad er dine planer for i aften?
Hen til en veninde fra folkeskolen.

Hvem er den sidste person du har sendt en Facebook besked til?
Folk, der kommer på lørdag.

Næste rejse du skal på?
Vil gerne til London snart.

Fik du gode karakterer i skolen?
Karaktere er overvuderet.

Hvad vil du gerne vide om fremtiden?
Jeg tager dagene som de kommer.

Har du parfume eller deo på?
Jeg har narciso rodriguez på.

Er du solbrændt?
En lille smule måske. (eller nej)

Hvad hører du lige nu?
The Zombies!!!

Samler du på noget?
Tøj tøj tøj tøj.

Hvem er den største sladderhank du kender?
Det var da et virkeligt underligt spørgsmål.

Sidste gang du blev stoppet af politiet?
Jeg er aldrig blevet stoppet af politiet.

Har du nogensinde drukket din sodavand fra sugerør?
Ja, det' da pisse hyggeligt.

Hvad har du skrevet i din sidste sms?
"Hvornår kan jeg komme hen til din
lejlighed og besøge dig?"

Kan du li stærk sauce?
Ja!

Sidste gang du tog et bad?
Igår aftes.

Har du vasketøj du ska ha vasket?
Har jeg altid.

Hvor stammer du fra?
Danmark og Brasilien.

Er du nogens bedste ven?
Det tror jeg :-)

Er du rig?
Jeg er multimillinær.

Hvad lavede du igår kl.24?
Jeg var sammen med min kæreste.


Ingen kommentarer: