27.8.09


Wow, hvor har jeg da virkelig ikke præsteret meget i dag. Overhovedet ikke produktiv.
Mig og Maria fik fra morgenstunden kastet en meget enkel og meget lige-til opgave
i hovedet og det havde vi det helt fint med. Måske for fint. At bruge 7 timer på at få
kridhvide nye håndklæder til at se ud som godt brugte håndklæder ved hjælp af te i spand
med varmt(læs: virkelig, virkelig varmt) vand, der derefter resulterede at håndklæderne bare
så beskidte og ulækre ud, i stedet for brugte - som i: Stadig-rene-men-brugte og ikke gule
og plettede, så de skulle en tur i klorin, er noget, der kan gøres på under to timer.
Men det var jo pisse hyggeligt lige at drikke en kop kaffe indimellem og slikke den varme sol,
så håndklæderne var ikke en ting man engagerede sig meget i... Fordi kaffen smagte jo så godt!

Efter en meget seriøs dag hentede min veninde mig og vi slog os ned på bryggen
og snakkede om alt og intet. Jeg var vildt ærgerlig over jeg ikke havde taget badetøj
med, fordi man var jo på grænsen til at smelte!!! (Måske var det bare mig, der var
idiotisk nok til at tro at jeans og langærmet bluse var et godt valg. Nahhh, tror jeg vidst ikke lige)

Ingen kommentarer: