27.9.09

THE DIAMOND IN THE MIDDLE OF EVERYTHING


Åh, den Chloe skjorte giver mig associationer til en smuk silke skjorte
jeg så i fredags i en fantastisk vintage butik lige ved Israels plads.
Butikken var fyldt med alt fra 30 år gamle yvet saint laurent kjoler, til
smukke smykkeskrin med glitrene sten på. Det var fantastisk!
Har nogen af jer været der? Og i så fald, kan i så huske hvad den hedder?
Men i hvert fald: Jeg fandt den smukkeste karry(nærmest guld) farvede
silke-skjorte. Jeg ved ikke hvilket mærke den var fra, eller hvor meget
den kostede. Men når jeg får penge igen, så skal jeg bare have den!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har været der. Den hedder Decor.. Tror det er den du snakker om. http://www.decorvintage.dk/

Er stor fan af din blog :)

- Lou

MOMO sagde ...

Hej Lou! :-)
ja, det er liiiige præcis denne her jeg snakker om! Elsker den butik :-D

Tak skal du have, sødt af dig :-)

Kami sagde ...

Den skjorte minder super meget om denne på JAK & JIl's blog: http://jakandjil.com/blog/?p=2953

Det er OLIVER THEYSKENS FIRST COLLECTION FOR ROCHA.

Men den på billedet er også super fin!

Elsker din blog!

// Kami

MOMO sagde ...

ej ja, vildt meget faktisk! :O