25.9.09

FREAKY FRIDAY










"Tredje gang er lykkens gang...", for mit vedkommende var anden gang allerede
en lykkens gang. Første dag som assistent var en hård oplevelse, men egentligt
mig selv, der bare ikke havde tænkt mig om. (havde glemt at spise morgenmad
og sådan noget som normale mennesker gør!) Så langt havde jeg ikke tænkt,
så at rende rundt op og ned af strøget med tunge poser med tøj, uden mad i maven,
dét var hårdt. Men i dag var det en helt anden sang, der spillede!

Jeg startede dagen på Filter, hvor mig og Gabi gennemgik hvad der skulle foregå
i løbet af dagen. Vi skulle finde accessorize og evt. tøj til en skydning for CHANGE.
Min første opgave var at tage forbi Spalt PR, for at låne nogen solbriller.
Kodeordene var: 40'erne, okker farve, pilot-solbriller-rayban-stil og sådan.
Da jeg havde valgt seks solbriller, som jeg følte passede til temaerne, snusede
jeg lidt rundt. Nr. 2 billede og nr. 3 billede, viser lidt hvordan det hele var opstillet
derinde. 4 og 5 var nogen lækre, lækre støvler jeg blevet MEGET begejsret for!
Dem ville jeg ikke have imod var i min sko-hylde.
efter min tur hos Spalt PR, mødtes jeg med Gabi til en avocado sandwish
fra Joe and the Juice og efterfølgende tog vi i forskellige butikker og fik samlet
et bredt udvalg af fantastiske accessorises og tøj.
På de sidste to billeder kan i se hvordan vi havde opstillet tingene for CHANGE-
folkene, så de kunne danne sig et billede af, hvad vi havde i tankerne :-)!

2 kommentarer:

Karoline sagde ...

Hvor/for hvem er du assistent? (:

MOMO sagde ...

Hej Karoline :-)
Jeg er stylist assistent for Gabi Humnicki... hvor? tja, det er over det hele. I dag var det på The Lab :-D