28.9.09

I HAVE ALWAYS WANTED TO BE A DANCER



20 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvordan laver man billederne større kære momo? det ville være en kæmpe hjælp

Isidor sagde ...

Hun er en fantastisk fotograf.
Sugarock99 på deviantart

MOMO sagde ...

Hej kære anonyme :)
Jeg bruger html koden: < img src="også skal url'en herind" >
:-)
ikke mellemrum mellem krokodillegab, eller hvad det hedder?! haha

Ja, det er fantastisk! :D

Anonym sagde ...

årh hvor smart.. men når jeg gør det er det som om at noget af billedet bliver hugget af, hvordan kan det være?

MOMO sagde ...

Hvad? ej, det kan jeg slet ikke forstå... hmm.
Prøv at lav et eksempel herinde som kommentar. Så bare lav mellemrum mellem krokodillegab-tingene, så kan jeg lige se om du har forstået det :-) så kan jeg måske bedre forklarer det :-)

Anonym sagde ...

< img src="http://2.bp.blogspot.com/_z3w9wgPiyiA/SsDwdAL7EbI/AAAAAAAAADM/S3k2hZKlk10/s1600/candy.jpg" >

MOMO sagde ...

okay ja, du har fanget den.. hmmm.
prøv at uploade billedet op på photobucket eller imageshack, og snup url'en der? :-)

Anonym sagde ...

det virker ikke :/ kan det have noget med den skabelon jeg bruger at gøre? hvilken skabelon bruger du?

MOMO sagde ...

Hvad er det, der ikke "virker"? :-) Altså beskærer den billedet, eller hvordan? :)

hmm, ved ikke hvad du mener med skabelon. Men altså, det jeg altid plejer at gøre er at uploade et billede inde på imageshack, hvor størrelsen er 640x480, også når den har uploadet, sætter jeg urlen ind i i html'en:

< img src="billede fra imageschak hihi" > .... altså der skal være img og src og to gange " og ingen mellemrum mellem krokodillerne.

men kan godt forstå det er svært :-D

Anonym sagde ...

Cirka halvdelen af billedet mangler.. Ved ikke om det kan have noget at gøre med det layout jeg bruger på blogspot at gøre.. hvilket bruger du?

har både forsøgt med imageshack og photobucket nu og intet af dem virker.. det er mystisk

MOMO sagde ...

jeg ved faktisk ikke hvad mit layout er for et. Har ændret det ekstremt meget :-)

hvad er din blogspot? :-)

Fascination For Fashion sagde ...

fascinationforfashion.blogspot.com :-) er bare slet ikke færdig.. det kan være du kan se hvad jeg mener nu?

MOMO sagde ...

Jeg synes da det ser rigtigt ud :D?
De billeder, der er store på min blog, er jo billeder jeg selv har taget og nærmest gjort mindre, fordi ellers ville de fylde for meget. :-) De andre billeder er bare billeder jeg har fundet i den størrelse, som de også er på min blog :-)

Fascination For Fashion sagde ...

Jamen halvdelen af billedet bliver ikke vist jo.. det er det som er problemet..

Fascination For Fashion sagde ...

tjek tredje billede.. der kan du se hvad jeg mener

MOMO sagde ...

jeg kan godt se det billede? :-) tror jeg da? Det er bare ret småt? :-)

Fascination For Fashion sagde ...

argh hehe.. kig igen, nu er det stort, men det er kun halvdelen af billedet man kan se..

MOMO sagde ...

ahaaaaaa! hehe!
ved du hvad, tror helt klart det er noget med layoutet. men det ved jeg ikke rigtigt hvordan og hvorledes, og hvad du sådan skal vælge :( men du kan prøve dig frem. all I know er at du helt sikkert har fat i html-koden, den har du styr på :-)

Fascination For Fashion sagde ...

Ja det tror jeg også.. ved godt du siger du har ændret meget i dit layout men kan du ikke lige tjekke hvilket layout du har valgt for så må jeg bare arbejde ud fra det jo`?

Fascination For Fashion sagde ...

Juhu!!! Jeg har fundet ud af det.. Tusinde tak for hjælpen, følte mig godt nok en smule dum, men du skal i hvert fald have tak :-)

håber du vil følge bloggen!