13.9.09

I SIN DIGTNING NÅR HAN UNDERTIDEN DET SUBLIME


Jeg sidder i min kæmpe seng med dyner godt om mig og drikker noget te.
Weekenden har været dejligt, men den har dog sat sine spor.
Jeg er gået hen og blevet halv syg, men det handler nok om lidt for meget
vin og lidt for lidt tøj igår. "Hvad skal jeg tage på? LBD, jaja sagtens, det er
jo stadig sommer!!!".... Troede jeg. Men ahhh, hvor var det hyggeligt igår!
Maria kom og drikkede vin med mig med Bob Dylan syngede ud af computeren.
Så tog vi hen i soli hvor jeg kendte en masse, der spillede god musik.
Det hele resulterede i alt hvor meget gratis øl, der gør at jeg har lyst til det
mest ulækreste lige nu. Pomfritter med salat mayonnaise eller spaghetti med
kødsovs, haha.... Kommer helt sikkert til at bikse et eller andet pisse ulækkert sammen!

Ingen kommentarer: