21.9.09

KAN NU KALDE SIG SELV FOR STYLIST ASSISTENT

16 kommentarer:

anna sagde ...

hvor fedt! fortæl, fortæl! hvordan har du fået det job? og for hvem? er det ved siden af skolen, eller hvordan?

Anonym sagde ...

fortæl,fortæl :)

Julie J. sagde ...

TILLYKKE! HVOR FEDT!!

ginajaqueline sagde ...

fuck af. hvor nice!! vil høre alt!

MOMO sagde ...

Tak skal i have alle sammen! :-) :-) Jeg er så glad for det!

Det er hos Gabi Humnicki, som jeg altid har set rigtigt meget op til. Så det er jo helt vildt! Ja, det er ved siden af skolen - nogengange samtidigt som skolen, så håber jeg kan få det til at køre :-)!

Spørg hvis der er mere :D

Anonym sagde ...

Det lyder bare super fedt..! Hvordan har du fået fat i det?? :) Og tillykke endnu engang!

Anonym sagde ...

ej hvor fedt! er det frivilligt arbejde, eller får du løn for det?

MOMO sagde ...

Jeg fik det faktisk mere eller mindre tilfældigt. :-) På min skole har man lov til to ugers praktik tid, og jeg tænkte det var en oplagt mulighed til at kontakte Gabi og spørge om praktik tiden kunne være hos hende. Jeg får så en mail fra hendes agent, der fortæller at Gabi rent faktisk mangler en assistent, så jeg kunne jo komme til et lille møde i dag! Også blev jobbet mit :D :D Taaak! :D

Anonym sagde ...

Ej hvor lyder det bare fantastisk også når du er så ung..Det er hun helt okay med ? Håber du fortæller lidt mere om hvad du skal lave i et indlæg.. :D

MOMO sagde ...

Ja, det er hun helt okay med :-) Tror også det er fordel, fordi hvis hun hun ansatte en ældre, der eventuelt gik på Universitet, var der ikke så meget tid til jobbet (kan jeg forstille mig) :-)

Det skal jeg helt sikkert nok! :-D

Senette sagde ...

Tillykke med jobbet :D

Hvad er det egentlig, at du er i gang med at læse?

MOMO sagde ...

Tusind tak :-)
Er ikke igang med at læse noget.
Jeg går på AFUK (akademiet for uhæmmet kreativitet :-D)

Simone sagde ...

Hvor lyder det bare fedt! Mange gange tillykke, Momo!! Håber jobstart gik godt idag;)

stella sagde ...

får du løn for det?

MOMO sagde ...

Taaaak :-)
Finder faktisk først ud af om jeg får løn for det i morgen! Men faktisk synes jeg bare hele oplevelsen, kontakterne man får, osv. er nok i sig selv :-)

ginajaqueline sagde ...

synes ikke det spiller nogen rolle om det er lænnet eller ej. fed chance caroline!!