28.9.09

THE LAB








Jeg tror billederne siger mere end tusinde ord.
Det var en fantastisk dag på The Lab og jeg tror aldrig jeg nogensinde
har fået meget gratis! (ej ok, overdrivelse fremmer forståelsen)
men seriously, der var søbogaard i alle varianter, der var egekilde vand
med og uden brus, der var Kusmi te i alle slags smage, der var frisk frugt,
snacks, god kaffe og til frokost var der lækker, lækker hummus, bulgur
salat og hvad der ellers hører til!

Og nårh ja - mig og Gabi stylede reklamefilm og katalog til Slotsarkaderne.
Det kommer til at blive really really great.

3 kommentarer:

neonsignsofhappiness sagde ...

hvem var den mandlige model, langt fra ligner det lidt christian brylle, am I mistaking?

Btw. hvordan fik du jobbet, og mangler de nogen? haha

MOMO sagde ...

nej, han hedder Alexander/Aleksander/Alecsander, something... hehe :-) men han var vildt god!


jeg fik jobbet ret tilfældigt, hun manglede lige en og spurgte om jeg havde lyst :):)! haha. Skal nok sige til hvis det er ;)!

D sagde ...

Wow, hvor fedt!