14.9.09

Nogen, der kan anbefale billige hoteller i Stockholm? :-)

4 kommentarer:

Démodé sagde ...

Det kan du tro, jeg var der i sommerferien. Jeg boede på "First Royal Star Hotel" som ikke bare var billigt, med et VILDT lækkert badeværelse, men også tæt på centrum (under 10 minutter med tog, der kører hele tiden og LIGE ved siden af) OG gratis trådløst internet. Her er t link, kan virkelig klart anbefale det: http://www.hotels.dk/ho181995/first-royal-star-hotel-stockholm-sverige/

Démodé sagde ...

nå ja, og god morgenmadsbuffet. ;)

MOMO sagde ...

Hej! :-)
Ej, hvor lyder det bare lækkert.
Mange, mange tak. Det vil jeg lige undersøge nærmere :-D tak igen!

SaraKristine sagde ...

Ov ov, det kan jeg sgu også :)
Det er godt nok et vandrehjem, men vi fik det lækreste værelse med rigeligt med plads, og der var dejligt stille og roligt, og så er det jo fedt at kunne kokkerere lidt lokal mad når man nu er et nyt sted :)
Det ligger midt i Gamla Stan (sygt charmerende og virkelig centralt). Vi gik rundt til alle butikkerne og det var intet problem. Man skal godt nok dele badeværelse, men det var godt nok lækkert! Kan varmt anbefales :)

http://www.castaneahostel.com/
Nu ved jeg ikke om du har været der før, men jeg vil bare sige at du skal huske at besøge Södermalm's gader, der er de vildeste secondhandbutikker :)