21.9.09

RUS - FØLELSE AF OVERVÆLDENDE GLÆDE OG OPHIDSELSE


Man kan vidst godt kalde denne dag, en af de bedre dage.
Jeg har fået jobbet som stylist assistent hos fantastiske Gabi Humnicki,
som jeg er i vild ekstase over. Og jeg starter endda allerede i morgen!
Senere tog jeg til Østerbro med Maria for at kigge på lejlighed.
Blev med det samme forelsket i kvarteret, men vi kunne desværre
ikke komme ind og se indenfor... Så det kan jeg gå og glæde mig til :-)!

Nu vil jeg spise min velfortjente bananmuffin og lave et eller andet
mad med laks. Det har jeg vildt meget lyst til.

8 kommentarer:

LostInHerDreams sagde ...

Tillykke med jobet :D

MOMO sagde ...

Mange taak :)

Katrine sagde ...

Ej hvor flot Momo :-)
Hvad skal du sådan mere præcist lave som stylist assistent? Og er det et fuldtidsjob, eller studiejob eller hvordan?

MOMO sagde ...

Mange tak skal du have Katrine :):)! Det er meget forskelligt.. (og er faktisk ikke helt sikker endnu, haha) Imorgen skal jeg fx. afleverer noget tj hun har brugt i shootet i nogen forskellige butikker og senere hen skal jeg hjælpe hende med at finde tøj og sådan! :-)

Jeg kan ikke helt sige om det er fultidsjob eller studiejob. Hun ringer "også er jeg der", hvis du forstår. Der ikke bestemte tider :-) Håber jeg kan kombinerer det nogenlunde med min skole :-)

Katrine sagde ...

Hvor bliver det spændende! Er du ikke nervøs? Jeg er lige blevet spurgt om jeg vil instruere hold hos Fitnessdk, og når nu det er noget jeg har drømt om længe, så er det godt nok en smule grænseoverskridende... På den gode måde :)

Camilla sagde ...

ej hvor lækkert. tusind gange tillykke med det! ville ønske det var mig!
har du forresten fået fat i skoene fra Mentor by Rützoù? :)

MOMO sagde ...

Nej, har desværre ikke fået dem :-( Så går efter Acne! men ja, meget spændende og glæder mig meget! :-)

Beam Today sagde ...

Til lykke! Det lyder da som et rigtigt spændende job! :o)