21.9.09

SØGER KREATIVE TANKER


På skolen har vi et projekt, der hedder "LÆDER".
Man skal lave noget, hvor man har materialet læder i brug.
Jeg fik med det samme lysten til at lave denne smukke
Alexander Wang inspirerede sweatshirt, fundet på Anywho's blog,
men har brug for jeres hjælp!

Hvad synes i lyder sejest/pænest/flotteste/lækrest/skønnest:
Hvis sweatshirten var bordeaux rød og læderet var mørkemørke brun?
Eller måske bare som på billedet med sort sweatshirt og orangebrun læder?
.... Eller noget helt tredje? Skriv gerne. Mangler inspiration :-)

14 kommentarer:

Nana sagde ...

Helt klart noget i stil med den trøje på billederne ovenover. :D

MOMO sagde ...

Ja, måske er det nok det pæneste... Vil bare gerne lave noget anderledes! :D

Sophie sagde ...

Grå trøje og sort læder, det kunne være flot!

MOMO sagde ...

ej ja!! :-D

Kristian Hindø sagde ...

Eller et par lædershorts, en gulv lang kjole med læder ærmer?

Line sagde ...

Det lyder godt, med bordeaux.
Så har du også selv "fundet på" noget af det, eller, bygget videre på idéen. :) Det er da også fedt.

MAB sagde ...

Jeg synes mørkelilla eller mørkeblå trøje, med sorte patches :)

simone sagde ...

Hvad med en sort eller mørkegrå sweatshirt med farvet læser i enten koral (som nok bliver i stil med billedet) eller lilla? eller måske en sart lyserød eller mintgrøn?

- bare for at prøve noget anderledes :-)

MOMO sagde ...

Tak for alle de gode idéer! :-)
Jeg poster et indlæg, når jeg er færdig med trøjen, så kan i se hvad jeg valgte... :D

simone sagde ...

Hvorfra har du forresten mønseret til trøjen? :-)

MOMO sagde ...

Det har de/laver vi på min skole :-)

Anonym sagde ...

Du kan også lave en råhvid sweater med sort læder? ;)
Ved du egentlig hvor man kan købe farvet læder/skind?

Anonym sagde ...

held og lykke med det. hvilken skole går du forresten på?
Mvh. Calle

MOMO sagde ...

Jo tak :)
Jeg går på afuk :)!