23.9.09

YES PLEASE



5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej momo, jeg synes det er rigtig ærgeligt at din blog er begyndt at blive lidt upersonlig.
Engang postede du rigtig ofte billeder af dig selv, dine venner og hvad du gik og lavede/oplevede.
Men jeg synes efterhånden aldrig vi ser andet end inspirationsbilleder. disse er selvfølgelig også flotte - MEN ville elske at se lidt mere af dig :)

MOMO sagde ...

Hey! :-)
Du har fuldstændigt ret. Jeg tænkte på præcis det samme i morges og besluttede mig for at tage mit kamera med. :-)

Det er noget jeg helt klart vil rette op på. Tak for det :-)

Momo

Anonym sagde ...

Ja, enig.. :) Håber der kommer flere af billeder af dig selv, hvad du laver osv.

Aja sagde ...

Fantastisk motto :)
tak for en flot, inspirerende og livsglad blog.

/ Aja

MOMO sagde ...

Aja, hvor er du sød. Det varmer virkelig meget :-)