6.10.09

BIRTHDAYDINNER IN GREECE

Kl. er 14:38 og jeg vågnede for tre kvarterstid siden. Jeg har det virkelig skidt.
Sådan på en "jeg-har-feber-og-kvalme-agtig måde". Øv. Jeg vil ikke være syg.

Igår var en helt fantastisk dag. Min skønne kæreste havde fødselsdag, så direkte
efter skole tog jeg hjem til min nutted' baby. Jeg havde givet ham ret mange ting.
To skjorter, en trøje, en cardigan, eternal sunshine of the spotless mind filmen,
jordbærlagkage i fin æske og en gammel mobiltelefon (mobiltelefonen var en joke)
Jeg elsker at give gaver. Kan bedre lide at købe ting til andre, end at købe ting til
mig selv. Eller... hmmm... Kan lide begge dele lige godt ;-).

Ved 18-tiden tog familien Wessberg på en rigtig hyggelig græsk restaurant nær hans hjem.
Her blev der serveret fantastisk forret bestående af tomat, tzatziki, oliven, brød,
stegt græsk feta ost og til hovedret fik jeg oksekøds spyd med alt muligt
lækkert. Hvis du har lyst til græsk mad, i en hyggelig restaurant med rigtig græsk
stemning. Vil jeg klart anbefale "Kreta", der ligger på Jyllingevej 56, 2720 Vanløse.
Man skal ikke blive skræmt af restauranten er beliggende i inderste centrum.

2 kommentarer:

Emma Lovise sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt. Det kan være jeg skal hive min kæreste med derhen en gang ved lejlighed!

MOMO sagde ...

Synes jeg helt klart du skal gøre :D!