4.10.09

BRUNCH AND COFFEE @ DALLE VALLE






Så blev det søndag, og søndag er en fantastisk brunch dag, så mig og
mine to veninder Josephine og Ida besluttede os at tage på Dalle Valle,
for at spise brunch og drikke en god kop kaffe. Jeg kan helt klart anbefale
deres brunch. Der er lidt af hvert, sådan som det skal være.
Er der nogen af jer, der kender et godt brunch sted, som i kan anbefale?

Senere tog vi i den nye store Wasteland, hvor vi havde butikken helt for os selv.
Vi fik taget de SJOVESTE billeder, som jeg glæder mig til at lægge ud lidt senere.
Det var virkelig det sjoveste i verden.

14 kommentarer:

anna sl sagde ...

nøøj hvor ser den brunch lækker ud. haha :D

MOMO sagde ...

Den var også rigtigt skøn! :-D Kender du ikke et godt brunch sted i kbh? :-D

anna sl sagde ...

nej det gør jeg desværre ikke, da jeg bor i Århus og jeg ved ikke engang hvor der ligger et godt et her :D

MOMO sagde ...

ej, hvor ærgerligt, hehe :D!

C sagde ...

Tante T! En lille "te salon" som ligger ikke ret langt fra vesterport. Der er smadder hyggeligt og de laver lækker lækker brunch! Kan anbefales :)

MOMO sagde ...

Ahh, Tante T! Den kan jeg godt huske min veninde snakkede om.. Det skal da prøves :-)

simone sagde ...

Café Berlin er super lækkert, synes jeg! Den ligger ikke langt fra Magasin på Kongen Nytorv :-) kan klart anbefales!

Til Anna: jeg kender nogle gode brunch-steder i Århus :-D f.eks. ligger der en masse på Åboulevarden - især kan jeg anbefale Ziggy Sidewalk eller Café Viggo :-)

MOMO sagde ...

Café Berlin. Lækkert. Det vil jeg huske :D:D!

Astrid Munkholm sagde ...

Cafe Zirup tæt på Strøget laver den mest fantastiske brunch! Man bliver godt mæt, og den smager virkelig godt + de har friskpresset juice til ingen penge :-D

MOMO sagde ...

Har altid elsket Zirup, men har underligt nok aldrig spist deres brunch? Dét skal også prøves :-D tak for tippet! :-)

Z sagde ...

pussy galores på skt. hans torv laver også en virkelig lækker brunch. prøv den!

/mesamours.wordpress.com

MOMO sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Katrine. K sagde ...

Jeg spiser ofte brunch på "Lunas" på Chr. havn. De har de lækreste pandekager og den hyggeligste stemning :)

A to the manda sagde ...

kan kune give Katrine ret! Luna laver den skønneste brunch, men det er prisen også :)