19.10.09

CANADA GOOSE, WHAT TO DO?




Oh shit, jeg er lidt i et dilemma.
Nu er det tid til vinterjakke og vintersko.
Jeg har fundet nogen støvler jeg er ret glade for, som jeg køber snart, men jakken er jeg vildt i tvivl om. Jeg er træt af de dér jakker, der slet ikke er varme nok. Det fungerer bare ikke for mig. Det vil jeg ikke være med til!

På vej hjem i dag så jeg en virkelig fin pige med den marineblå Canada Goose. Jeg synes det så knald godt ud på hende, og jeg fik helt selv lyst til at købe en.
Jeg troede aldrig jeg skulle hoppe i den vogn, jeg har næsten kun set goosen på "qanqztarh" tøsser, og har altid syntes det så lidt plat ud. Sorry. Men her i dag, så var det helt helt anderledes.

Så jeg har brug for jeres meninger, fordi det er jo alligevel en lille håndfuld penge man skal give for sådan en jakke. Ville det være flot med en marineblå en, eller er jeg bare desperat og skulle lede lidt mere efter en vinterjakke?



Har DU endda måske en tilsalg?


(PS. DET ER FRAKKEN JEG TÆNKER PÅ. DEN LANGE UDGAVE)

23 kommentarer:

camilla sagde ...

den blå lyder som en god idé!

Jeg er heller ikke til de der tynde jakker som ikke holder på varmen :)

Anonym sagde ...

I know the feeling! Jeg har de sidste 3 år gået og tænkt på den lange canada goose model, fordi de skulle være så lækre varme. Den lange model er klart meget meget pænere end den korte truck-model. Og i marineblå eller sandfarvet er den lige i øjet efter min mening :)

MOMO sagde ...

Okay, to der er med mig, det er et godt tegn :-D!

Åh ja, jeg tror de er rigtigt lækre varme. Kan ikke forstille mig man kan komme til at fryse i sådan en sag! Som jeg skriver i indlægget er jeg bare så træt af at købe en vinterjakke hvor man alligevel skal have 29 trøjer inden under, ha ha :-)

Kristian Hindø sagde ...

Caro-mulle, 5500kr og den er det værd! Køb den!!
Kys

MOMO sagde ...

KRISTIAN! Koster den så meget!? Damn! Håber der er nogen, der sælger den :)

Sofie B sagde ...

Det har aldrig været min yndling sådan en jakke.. man kommer nemt til at ligne en kikset forstadsdulle med kawasakisko.. Jeg vil så sige en marineblå af slagsen lyder ikke slem og når den så er frakke er det måske bedre.. Men ja, den er så absurd dyr, så jeg er sgu ikke fan.. Men jeg ville gerne se det før jeg dømmer alt for meget.. ;)

MOMO sagde ...

Jamen det er dét, ik? Jeg havde et meget grimt billede af den jakke, før jeg så pigen med den i dag. Måske handler det bare om at sætte tingene sammen ordenligt.. :D hmm.

Anonym sagde ...

Jeg synes den lange jakke er super fed, og hvis man bare lader LV-kæden, reebokskoene og foundationen blive hjemme kan det ikke gå helt galt ;-) tror det ikke det vil være et køb du fortyder..

Camilla sagde ...

Jeg er utrolig meget imod Canada Goose jakker, efter at jeg så den mest deprimerende Anima reklame imod Canada goose jakke, med en lille bedrøvet ræveunge hvis mor var død.

Kristian Hindø sagde ...

Marine blå goose (5800kr ny pris iår)

Anne sagde ...

Altså jakken er jo ikke truck i sig selv, og derfor handler det vel også bare om at man klæder sig i noget, der ligger så tilpas langt fra Reebok, leggins og kunstige negle, at folk ikke får de forkerte associationer! Jeg synes, den ser lækker og varm ud, og der er simpelthen ikke noget mere latterligt end at fryse om vinteren! So hip it hurts har aldrig været hipt :D

Anonym sagde ...

http://www.fabriksoutlet.com/canada-goose-c-19.html?language=en

MOMO sagde ...

elsker det!!!! men er det den lange frakke? jeg kan ikke rigtigt finde ud af om det bare er en stor herre model :P

MOMO sagde ...

Hov nu så jeg der stod unisex! jeg er fristet!

mette sagde ...

jeg synes den lange version af jakken er rigtig lækker, men prisen er for langt ude. Du skulle tage at kigge på Carhartt istedet, de har nogle lignende og lige så varme og praktiske. Jeg har selv investeret i en i sidste uge, til en hel anden prisklasse end canada goose - 1300 kr! (de kan fås i både Naked og Carhartt shoppen på Elmegade)

Sofie B sagde ...

Se denne her.. den ser ellers også fin ud og er ikke så forstadsagtig.. :)
http://www.canada-goose.com/180pr_corduroy_expedition_.htm

Fascination For Fashion sagde ...

Jeg har hørt noget om, at man skal være ekstra opmærksom på det der med størrelserne især hvis man bestiller over nettet.

En af mine veninder der er en str M har købt den i voksen udgave i str xxs og den er stadig for stor, men ellers så synes jeg helt klart du skal gøre det :-)

Jeg har selv en North Face og så er jeg ligeglad med hvad andre forbinder det med, jeg fryser ikke og det er skønt!

Anonym sagde ...

Jeg har en goose jakke og er absolut ikke pop eller gangsta, men havde også selv den tanke inden jeg købte den, men jeg er så ligeglad. Jakken er fantastisk og den holder mig varm.

Jeg købte min ny for 3000 kr i Pantagon i New York City.

Men denne koster kun 2500 kr.

http://www.paragonsports.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=403546&storeId=10551&catalogId=10051&langId=-1

Jeg har den i sort.

MOMO sagde ...

Tak for jeres svar alle sammen :-) Jeg var inde i NAG i dag og prøvede en i str. small, den var sku lækker! Men 5000 er sku mange penge.... tak til anonyme, der sendte mig linket til billigere goose!

Mette - Gud ja! Carhartt har en fantastisk en. Jeg må ind og prøve i næste uge :-)!

Kristian Hindø sagde ...

man skal bare passe på om de er ægte, der er rigtig mange falske i om løb ligenu, alle autorized dealers kan ses på canada gooses hjemmeside :-)

mette sagde ...

du vil ikke fortryde det ihvertfald! jeg har selv denne http://nakedshop.dk/product.asp?product=2888 og jeg går rundt og sveder i øjeblikket! kan ikke vente til det begynder at sne :)

MOMO sagde ...

Hvor er den dog skøn :-)

Anonym sagde ...

har en og syntes faktisk den er alt for varm!
Kan slet ikke have den på hvis jeg skal cykle. Og her taler vi i dec måned.
Kan være det bare er mig der er underlig. Syntes ellers jeg fryser meget!