18.10.09

Det er søndag og den sidste dag i efterårsferien.
Egentligt lyder det enormt deprimerende, men jeg glæder mig til imorgen
og den kommende uge. Jeg skal være assistent hos Gabi både mandag,
tirsdag, onsdag, torsdag og fredag. Jeg er begyndt at "få lov til" at sætte mit
eget præg på hendes arbejde. I starten handlede det mest om at bære poser,
og steame tøj. Nu kan jeg få en opgave, der fx. lyder på: Button down skjorte,
der passer til grå habbit. Så går jeg på jagt efter det. Jeg synes det er fedt!



Jeg har mange ting i hovedet her til morgen. Jeg vil både rydde op, løbe
en tur i parken, lave lækker morgenmad (kl. er 14:29 og jeg har ikke engang
spist noget)... Ja, bare få noget ud af dagen. Men hvis jeg kender mig selv
ret på en søndag, så ligger jeg sikkert og dovner den fuldt ud. Arhhhhh.
Jeg har lyst til at lave lektier... Hvad sker der for dét?!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

tjener du noget på arbejdet?
det lyder som et rigtig fedt job.

Cirkeline sagde ...

hej :)
jeg har nogle spørgsmål som jeg håber du vil/kan svare på.
- hvor gammel er du??
- hva klasse går du i og hvor??
- hvordan kom du til at arbejde for en stylist??
jeg kunne rigtig godt tænke mig at arbejde for en, så det kunne være det kunne jhælpe mig lidt :)
håber du kan svare, på forhånd tak

MOMO sagde ...

Hej i to :-)

Jeg er atten år gammel og går på AFUK. (jeg gik ud af gymnasiet efter 2. år) Jeg kom til at arbejde hos Gabi, fordi jeg skulle finde et sted jeg kunne være i praktik i. Jeg har altid beundret Gabi's arbejde, så kontaktede hende. Jeg fik svar tilbage med hun faktisk manglede en assistent, så jeg tog imod jobbet :-) Ret heldigt! Jeg tjener ikke penge på det(endnu), men jeg tjener gode bekendte og erfaring kan man sige. :-)

Cirkeline, hvis du har mod på det, og har et år hvor du sagtens kan bruge meget tid med at være assistent hos en stylist gratis, synes jeg du kan gøre det! Jeg skrev bare en mail :-) Så enkelt var det.

Håber jeg fik svaret på det hele, ellers spørger i bare :-)