21.10.09

 ET LILLE TIP



Jeg har tit fået af vide at jeg har lange øjenvipper.
Husker endda min ven Kristian engang sagde,
at han synes mine øjenvipper lignte flueben, ha ha,
ved ikke om det mon overhovedet er et kompliment? Hmmmmm.
Nå, the problem is at mine "flueben" peger ligeud.
De bukker ikke så flot som jeg gerne vil have det. Har længe været på jagtefter en GOD øjenvippebukker,
men ingen har virket for mig. Idag fik jeg et tip af make up/hår artisten, vi skød sammen med til city 2, om at MAC's er den bedste. Vi bukkede mine øjenvipper og de er STADIGVÆK buede. Great great great!
Efter jobbet gik jeg med det samme i Magasin og købte vidunderet.


4 kommentarer:

Kristian Hindø sagde ...

Søde, søde, søde elskede Momo. Alt hvad jeg siger til dig er godt! Et kompliment, selvfølelig var det dét!
Jeg elsker dine flueben, og tak for linket.
Love you

MOMO sagde ...

Haha, hvor er du dog sød :-)

Fascination For Fashion sagde ...

Åh hvor fint.. Hvad koster den?

MOMO sagde ...

Den koster 150 kr :)Helt klart den lille sum værd!