22.10.09


I HAVE VERY BAD NEWS MISS. JADE


Blev sendt i Matas for at hente nogen lækre produkter,
der ville være oplagt til julegave ønsker. Efter at have
samlet forskellige ting ind, kom jeg i tanke om at det ville
have lækkert at have den MEGETMEGETMEGET omtalte JADE negelak
med! Så here I go, op til kassen og spørger efter den, men til
min store overraskelse får jeg dette svar:

Det har aldrig været meningen den skulle være så hypet i DK. Der er kun blevet produceret 150 eksemplarer af JADE til HELE VERDEN.
Den kommer ikke engang til lille bitte tiny Danmark, desværre.


SAY WHAT?!

13 kommentarer:

Isidor sagde ...

Ej :(

Rouge noir er altså og vildt fantastisk, fik den i fødselsdags gave, og bliver brugt rigtig meget
Men hvor er det dumt af Chanel

MOMO sagde ...

Tja, ved ikke om jeg synes det er dumt af Chanel. Det kan være de havde tænkt sig at lave noget ENDNU mere eksklusivt, I dont know, det handler nok bare om den ikke skulle have blevet så hypet som den var/er :(..

D sagde ...

Hej :-)
Min veninde var inde i Chanel, og de sagde at "de ville få den til Oktober"
Så måske har de misforstået noget inde i matas?
... man kan vel altid håbe

MOMO sagde ...

Hmmm, men nu er det jo 22 oktober, har du hørt om hun har fået den?:)

oxideret sagde ...

den har været i magasin - så det er vist kun matas der ikke har fået den :D

MOMO sagde ...

Har den?! Hun lød ellers så overbevisende.. haha :-D

Anonym sagde ...

du er lidt langsom frk. momo

MOMO sagde ...

Hehe, ja langsom eller bare ikke så interesseret i den meget omtalte negelak :)

rijaH sagde ...

150 det må være i underkanten... Jeg har da set den på mange blogge rundt omkring. Så det må være noget hun har misforstået :P

Anonym sagde ...

Det er rigtig nok den ikke kommer til Danmark, fjollet. Jeg købte den da jeg var i NYC, men der lurede de også lidt, da jeg også købte med til et par veninder:)

Anonym sagde ...

Søg "chanel jade" på trendsales, og du finder den.. Evt. hør hvor de har købt den.

CV sagde ...

Søg "chanel jade2 på trendsales, der finder du den.. og evt. hør hvor sælgerne har købt den :)

MOMO sagde ...

Det er en god idé, tak :):)!