3.10.09

LILLE FAMILIEN RINGSING




Lille Momo. Lille mor. Lille far. Lille familie. Billedet er taget i vores gård, i mine forældres
daværende Bed and Breakfast i Brasilien. Jeg ved ikke om nogen af jer har lagt mærke til,
at jeg ikke ligner en, der er 100% dansker, eller måske ved nogen af jer at jeg faktisk er
halv brasilianer. men ja, her sidder vi ude i den fine gård på den fine bænk.

Nogen gange, på sådan nogen kolde og regnfulde efterårs dage som i dag, har jeg lyst
til vi stadigvæk boede permanent i varme Brasilien, med livsglade mennsker, og fest
og farver every single day. Ja, det kan man godt savne. Jeg håber på at komme derned
til Januar 2010, eller så i hvert fald tage derned sommeren 2010, jeg vil. jeg skal.


5 kommentarer:

Tina sagde ...

Du ligner godt nok din mor! :)

Liva sagde ...

det eneste der er " ikke dansk " ved dit udseende vil jeg mene er dit hår, øjenbryn og ret store mund :)du er i hvert fald ikke mørk

MOMO sagde ...

ja, det passer nok meget godt :-)
jeg er meget, meget lys! haha. men min mor er nu heller ikke den mørkeste. :-)

Nana sagde ...

Jeg giver Tina ret; OMG du ligner din mor :O .. :)Sødt billede by the way. ;)

MOMO sagde ...

Hehe, tak :D