13.10.09

STILHEDDDDD




Hold da op, hvor er det faktisk lang tid siden jeg har skrevet et indlæg.
Jeg haft så meget i hovedet, så mange opgaver, aftaler og så travlt.
Rart med lidt tid, hvor man kan sidde foran en computer og bare slappe af
i allerhøjeste nivaeu. Dejligt at få sit indre batteri opladt.

De sidste par dage har stået på veninde hygge med sushi og The September Issue,
som klart kan anbefales, hvis man vil have et kig ind i Vogues indre kerne.
Hele weekenden har jeg været hos min kæreste, for at fejre hans fødselsdag og
fejre vores årsdag. Det var rigtig rigtig skønt med lækker mad og god vin.

I øjeblikket er jeg i gang med at hjælpe med stylingen til City 2 julekatalog.
Så alt kører på skinner, og jeg glæder mig også til at skrive flere indlæg
på MOMO med nye køb og billeder fra de seneste par dage.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

hehehe city 2 jule-katalog
FASHION

MOMO sagde ...

Det er selvfølgelig svært at gøre det highfashion med temaet "Skøjte-prinsesse" og de grundlæggende farver orange og pink, men det bliver godt ;-)!