26.10.09


TRANSPARENT & VELOUR

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jeg smuttede lige ind til byen i dag, i det UTROLIGT gode vejr,
og fandt de her to i Weekday. Den transparente kjole var på
udsalg, så jeg tænkte: Hvorfor ikke? Men nu er jeg lidt i tvivl.
Damn. Måske skal jeg bare vende mig lidt til den. Heyheyhey,
jeg købte forresten også min vinterjakke idag!!! Fik ikke lige
taget et billede, fordi mit retarderede kamera gik ud for batteri, men i aften får i et billede af den :-)
Velour kjolen og den transparente er forresten fra Cheap Monday.


6 kommentarer:

Katrine sagde ...

Den er suuuper lækker den velourkjole! (; Hvor meget måtte du af med?

MOMO sagde ...

Jeg synes også den er fantastisk! :D Meningen var at jeg "bare lige hurtigt" skulle have en sort stram kjole under den transparente, men så faldt jeg helt pladask for den i velour. Perfekte Little black dress, hvis du spørger mig! Den koster 350 :-)

Anonym sagde ...

Hvis du fortryder med den transperante, er jeg meget interesseret i at købe den.
MIn mail er: katrine_16@hotmail.com, hvis du vil sælge den.
Hilsner Katrine.

Ps. din blog er virkelig inspirerende.

Emma Lovise sagde ...

Jeg kan virkelig godt li begge kjoler!

Katrine. K sagde ...

Du har flotte ben Momo!

MOMO sagde ...

Hej Katrine, det skal jeg nok informerer dig om, hvis det sker :D

Og tak tak tak, det var sødt sagt Katrine K. :D