12.11.09

EN LILLE HISTORIE

Jeg tror jeg vil kårer min lillebror som årets charmetrold.
Igår insisterede han på at han ville ned til centeret fordi
han skulle købe en diamant ring. Den skulle helst have en
stor diamant og koste 5000 kr., min mor fik ham talt fra at den
skulle koste en formue, men hun ville gerne med ud og købe den.
Hun viste ham Glitter, men det var ikke godt nok for ham.
Han ville hen til en rigtig smykkebutik. Tilsidst fandt hun
han en butik han synes var OK og købte en fin lille ring til
150 kr. (Det er mange penge for en lille fyr, der kun får en
tyver om ugen, hvis han har scoret et mål i fodbold).
Han pakkede den pænt ind, og skrev et lille brev:"
Til Laura
Fra Christian.
Også en masse hjerter og smileyer. Denne ring var en gave til
en pige fra hans klasse, som han gerne vil være kærester med.
Er det ikke fantastisk?! Jeg synes det er så utroligt sødt.

(og hvis Laura ikke vil være kærester med Christian,
så får hun sgu med mig at bestille!!!!!)

ps. Min lillebror er syv år :D:D



12 kommentarer:

rijaH sagde ...

Årh jow det er mega sødt :D Jeg vil gerne være med på den nominering ;)

Sophie sagde ...

hehe, hvor er det sødt

Katrine sagde ...

Med sådan en historie, må du lover at komme med en opfølgning :-)

kristian hl sagde ...

jeg kunne godt have fortalt dig han er noget af det sødeste

nanna montana sagde ...

ej. hvor er det bare for sødt!

Emma Lovise sagde ...

Hold da helt op mand, hvor er din lillebror en sej gut! Er det virkelig sådan man gør i dag, når man gerne vil være kærester med en fra klassen. Altså køber en ring med en sten i til 150 kr.?

Det er helt fantastisk! Jeg håber Laura takker ja til både ham og ringen ;-)

Mi Confesión sagde ...

nåååååååååååååååårhhh en sød historie, hvor er han sød!!

hvor gammel er han:)!??

Regngaanuvaek sagde ...

Åh hvor er det godt. Især delen hvor han ikke vil i glitter! Husker ham tydeligt fra fest i 1. G hvor han legede ølstafet og kaldte Margret for Rocker.
Jeg håber hun vil være kæreste med ham!

MOMO sagde ...

Hehe ja, han er en sød lille en!! :):) blev helt stolt af ham :D Han er syv år :):)

MOMO sagde ...

HAHAHAH, han er en fjollet dreng!! Margret som rocker :D hahahaha!

jeg updaterer jer senere om hvad der skete med hans mission om at vinde Lauras kærlighed!

Isidor sagde ...

NURH!
Sødeste ever.
Sket noget siden hen med dem!?

MOMO sagde ...

Jeg kommer med en update senere!!! :)