24.11.09

MATT IRWIN







8 kommentarer:

Fascination For Fashion sagde ...

Åh hvor sjovt.. jeg har også lige fundet smukke Matt Irwin billeder i dag..

MOMO sagde ...

de er virkelig fine!! :-)

Charlotte A. sagde ...

Ej et fint billede af Carmen Kass! Hun er så smuk!

Sine Thomsen sagde ...

Wow - det var vist godt at jeg kiggede forbi. Virkelig flotte billeder! Hvem er ham Matt Irwin? :-))

http://luxusgarbage.blogspot.com

MOMO sagde ...

Ja, Carmen Kass er helt fantastisk! :D og Matt er en fantastisk fotograf :)

Sine Thomsen sagde ...

Ja, det kunne jeg næsten se - hm, hvorfor mon jeg ikke er blevet introduceret til ham før nu. Ærgeligt!

Anonym sagde ...

Det kan jeg godt se her.. De her billeder er jo langt federe end det jeg havde lagt ud... maa lige ind og kigge igen.. han er meget talentfuld.

Ingrid

MOMO sagde ...

Ja han er :)