2.11.09


NÅR SYGDOMMEN FØRER TIL OPRYDNINGSVANVID...

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Så fik jeg ryddet op i alt mit tøj. Det tog sin tid, men var alt tiden værd. Som i kan se har jeg mange kjoler. Og mange sorte sko. Ret vildt faktisk. Anyways, jeg fik ryddet alt det ud jeg ikke vil have mere. Jeg regner med at sætte lidt efter lidt ind på bloggen, så vær opmærksom på det, hvis i kunne forstille jer at være interesseret i noget af det :-)
Photobucket

Der er noget lidt pelset, noget lidt blødt, noget blåt,
noget ternet, noget nyt, noget brugt, noget denmin,
noget varmt, noget festligt, noget ripped, der er lidt af hvert.


7 kommentarer:

IDA FILIPPA sagde ...

nogle denim skjorter?

MOMO sagde ...

nej :( kun denim jakke, og kæmpe denim halstørklæde? :-)

Anonym sagde ...

vil du sælge pelsen og de ripped jeans til mig ? :)
Kontakt mig på: karolineduuskorthsen@hotmail.com

kh karoline

Anonym sagde ...

også gerne den der grå strik med sort knap vil jeg gerne se - sender du billeder ^overstående mail :)

Kh Karoline

christina sagde ...

den denim jakke er det just female? hvad størrelse er det og hvad vil du have for den? :)

MOMO sagde ...

ja, small, og... 150! :)

christina sagde ...

arhg skal bruge en medium.