10.11.09

NOGET ZARA, NOGET ACNE OG NOGET BIKBOK







Jeg havde brug for et par sorte bukser, mine sorte cheap mondays
passer bare ikke. Det var et forhastet dumt køb. Jeg fandt nogen
ret fine i Zara. Dog lavtaljede. Det skal jeg lige vende mig til.
Har i de sidste par år kun købt og gået i højtaljede. Købte
også en sort skovmandsskjorte sag. I Acne måtte jeg også hapse
ALLOWED'EN i sort. Den sidder så perfekt, selvom billedet viser
det modsatte. Øv. Sidst, men ikke mindst var jeg også i Bikbok
og købte denne MJ inspirerede cardigan. Det var ekspidienten,
der sagde den var MJ inspireret... Jeg ville bare have den pga.
den var SORT, men dét undrer vel ikke nogen ;-)!

10 kommentarer:

Fascination For Fashion sagde ...

Jeg elsker sæt nummer 2 og 3!

Fashion-holics sagde ...

Ser super godt ud:) Super duper blog.

Cadeau herfra

- Tina

www.fashion-holics.blogspot.com

Line&Trine sagde ...

cardiganen er fin:) hvad koster den?

Michella Munk sagde ...

heeey! Så dig lige nede i monki idag hvor du kiggede på nogle sorte jeans osse :) hehe
Michella

Camilla sagde ...

MEGET misundelig over Acne skjorten! ;)

MOMO sagde ...

Jeg husker det som om den koster 350 kr, men kan ikke huske det, tjekker når jeg kommer hjem :-).

Michella:
Haha, ej hvor sjovt! du skulle have sagt hej :-)

whosthatgirl sagde ...

Elsker alle sættene! Hvor er den stribede skovmandskjorte fra og til hvad pris? :)

MOMO sagde ...

Den er fra zara, 279 :-) og den er sååå blød :-)

MOMO sagde ...

Den er fra zara, 279 :-) og den er sååå blød :-)

Fredesblog sagde ...

Uhh nice cardigan - i want!