2.11.09


SYG PÅ EN REGNFULD MANDAG


Jeg er syg, og burde ligge i min seng hele tiden, men det kan
jeg ikke overskue. Bliver rastløs bare at ligge der. Vil ordne
mit tøj, tror jeg. Sarah kommer på onsdag for at finde noget
lyserødt tøj til hendes kortfilm, så det skal vel se lidt pænt
ud. Trods regnen, trods sygdommen, er jeg faktisk rigtig glad.
Gladere end igår, hvor jeg havde en klump i maven hele dagen.
Den dér uvidenheds-klump. Den man får hvis man ikke selv kan
samle puslespillet. Dén havde jeg igår, men i dag er alt meget
bedre. Jeg fik nemlig samlet puslespillet på en alternativ måde.

5 kommentarer:

Isidor sagde ...

Kender godt følelsen

Sille sagde ...

Mon ikke det er din kæreste der har smittet dig? :-)

MOMO sagde ...

Isidor: Det er en dum følelse! Men hvis det ikke kan fungerer på dén måde man havde tænkt sig, må man finde en genvej :-)

Sille: Joo, det har du nok ret i. :D Hvad man dog udsætter sig selv for, bare for et kys!

Isidor sagde ...

Men selvom du ikke har det godt med sygdom etc. så er det da godt du kan holde humøret oppe...
Bare fyld dig med masser af kaffe of god te, også skal du nok blive rask og helt oppe og kører

MOMO sagde ...

Hvor er du sød Isidor! :):):)
Det vil jeg gøre. :D