21.12.09

AVATAR



Er der ikke nogen, der lige vil bruge 1 minut af deres tid på,
at forklare hvad det fede ved denne her film er? Hvergang jeg
logger på facebook, så står der noget i retningen af: AVATAR
CHANGED MY LIFE. Og okay, fair nok, men hvad er det gode? At den
er i 3D? Jeg synes den ser lidt skræmmende ud... faktisk.
Sagen er den at jeg fik et gavekort af min farfar igår til en
film i biografen plus 2xsodavand plus 2xpopkorn, og hvis den
virkelig gør ens liv bedre, skulle man måske se den? (hihi)

11 kommentarer:

IDA FILIPPA sagde ...

den tager en ind i en ny verden, hvor du er unlimited.

MOMO sagde ...

Se, det siger i alle sammen, men jeg kan bare ikke sætte mig ind i det. Måske skulle jeg bare se den? ;-)

Lykkesaurus sagde ...

Jeg kan godt lide den fordi det er en slagt moderne Pocahontas, med fokus på natur og forbindelsen mellem menneske og natur. Det er samtidig super smuk og der er mange flotte scener. Jeg syntes helt klar du skal give den en chance hvis du er bare lidt til science fiction :)

Alberthe sagde ...

Den er jo bare for vild!! (:

Katrine sagde ...

Jeg er ligeså rundforvirret og hører kun gode ting om den film.. Måske man virkelig skal se den?! Jeg har bare aldrig været til det science fiction, mon jeg kan omvendes? :)

Glædelig jul fitte Momo ;)

MOMO sagde ...

Jeg tænker det samme som dig Katrine, hmmm :-)


og tak :D ilm!

Tanja sagde ...

Temlig meget af handlingen er ret forudsigelig, men scenerne er helt vildt flotte. Den måde filmen er vist på, og så er selve historien anderledes end så menge andre :)

Tanja
http://fun-blog-tanja.blogspot.com/

Camilla sagde ...

Jeg synes den er lidt opreklameret. Men blev dog selv inviteret i biffen for at se den og blev positivt overrasket. det er en virkelig flot film og en fantastiske historie. Men det er altså ikke den bedste film jeg har set ;)

Anonym sagde ...

Var selv inde og se den igår, og jeg blev positivt overrasket. Er ikke til 3D og til Science fiction, men den var bare så smuk og fangene at jeg tudede til sidst. Super god film er min mening, se den ! Bare husk at gå på wc først, for den er laang efter en liters cola ^^

God Jul til alle.
Kh Rikke.

MOMO sagde ...

ej, hvor er i gode! Jeg må hellere se den :-)

Anonym sagde ...

avatar er ikke bare science fiction og naturbilleder. det er en milepæl i filmhistorien. det er af mand, hvis navn jeg har glemt, sagt, at den er ligeså vigtig som første farvefilm, første film med lyd, whatever. f.eks. er de blå mænd ikke blot animerede. det er rigtige skuespiller der er optaget, hvorefter man frame for frame (!) har ændret udseende. dette blot for at få de helt rigtige udtryk.

den har været i udvikling siden '94 og skulle egentlig have været lavet umiddelbart efter titanic (samme instruktør), men James Cameron mente ikke, at teknologien var nået langt nok. alle (mener jeg) kameraer, der er brugt, er specieltlavet til denne produktion.

og til sidst - se den i 3D!