29.12.09

HVIS JEG NU FLYTTEDE...



Ville det her være helt okay at give til indflytterfesten.

7 kommentarer:

Dagmar sagde ...

Ja, det er nogle lækre ting.
Jeg har klædestativet - bare i den store størrelse - og jeg ønsker mig lampen.
god blog, Momo

xx,
dagmar

Anonym sagde ...

Jeg elsker stativet fra HAY! Yndlingsmærke! Og super fede andre ting :D
- Marie

MOMO sagde ...

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig det stativ! Der må bare spares :D

Tak :-)

Isidor sagde ...

Vi har den store lampe bar ei lyseblå. Min søster har vidst også en.
De er SÅ skønne

Charlotte A. sagde ...

Jeg har blenderen, og er super glad for den:-) God investering:-)

Godt nytår!

MOMO sagde ...

Heldige piger!

cphlamb sagde ...

jeg har lampen fra kartell i gennemsigtig og den er fantastisk, og du vil elske den :D

xoxo Lykke - godt nytår.