25.12.09

JEG ER BLEVET TAGGET


JEG ER BLEVET TAGGET

3 ting jeg husker, som var det i går:
- Dengang jeg så min lillebror for første gang.
- Da min far fortalte mig at min mor var syg.
- Da jeg så min kæreste for første gang heehehe.

3 ting jeg ikke kan lide:
- Ulækre køleskabe.
- Offentligt transport.
Hader at sidde helt vildt tæt
op af mennesker, jeg ikke kender.
- Kulde.

3 ting jeg godt kan lide:
- Følelsen af at købe noget lækkert.
- At kysse min kæreste.
- At være i Brasilien

3 blogs jeg læser dagligt:
- Jeg læser mange blogge dagligt.
Du kan se min liste til højre.

3. sange jeg hører for tiden:
- Alt med Kings of Leon, alt med
MGMT, alt med Searing Solace(haha)

3 TV-programmer, jeg følger med i:
- Jeg ser ikke rigtig fjernsyn, men
jar fulgt Sex and the city og følger
nu True blood på nettet.

3 kommentarer:

IDA FILIPPA sagde ...

hvem tagger du?

Camilla Laursen sagde ...

YES! har endelig fundet en, der følger med i true blood! :)

MOMO sagde ...

DIG :D


True blood er the shit! :D